Khamis, 7 Januari 2010

~~~ImTiHaN~~

~~iMtiHaN~~..dalam kata lain nya..dan yg lbh tepat lg dalam bahasa melayu...~~peperiksaan~~..owang puteh sakap..ExAm..orang lain cakap x sdh ku tau..tu ja yg ku tau..hoho...ok stop..next..bulan satu ni merupakan bulan yg mmg mnkutkan...bg aku la..org lain aku x tau la..haha..sbb bulan ni bulan ImTihan bg kmi yg menuntut ilmu d universiti al-azhar..tkut sgt2..huhu..madah aku mula 20.1.2010..hanya tggal beberapa hari ja lg..aduuiii..sdia sdh ka aku ni??..tepuk dada tya selera..tgk buku tya otak..hahaha..lu pikir la sndr..sem ni aku cuma ada 1 madah..walaupun hanya 1 madah..aku x blh pandang remeh..n..madah yg bertuah tu ialah..~~NaHu SaRaF~~..bg aku madah ni kira kick jg la..bab aku baru mndalami nya..huhu..bg mereka2 yg TEROR tu nda la ssh..aku msti ~chaiyok2~ kali ni..nda buli sdh mgulang sejarah..huhu..walaupun nda nek thn..bukan bermakna x pandai...hehe..tp blm rezeki..tp x la lulus jg klu x blajar..jd belajar+usaha+doa+tawakal tu pntg...wat GURU2+RAKAN2..yg mgjar ku nahu..thanx banyak2..ku doakan suma berjaya dunia akhirat...wat kawan2 yg lain..gud luck xm..~chaiyo2 tuk suma~.
.
ni buku kuliah aku tahun lalu..
rujukan nahu dalam bahas melayu...
kamus yang sgguh berjasa..
.
ada la nota ckit...
buku kuliah tuk tahun ni..
beza ngan buku thn lalu muka depan ja
.
.
matan ajrumiyah..rujukan..
sumber rujukan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan