Jumaat, 8 Januari 2010

(#_#)..hari jumaat...(@_@)

~~~hari jumaat~~~
..hari mulia..
..hari ada solat jumaat...
bnyk la yg istimenya hari jumaat ni..tau jg kan..x payah sebut pun tau jg..

..kisah pertama..
(#_#)
aku nda tidur hr ni..huhu..tu la mata aku jd mcm tu..huhu..
SEBABNYA..
aku minum kopi terlmpau bnyk kali rr..hahaha...
tu ja pun..hehe..

..kisah kedua..
(@_@)
mata ku segar kembali..heheh..
SEBABNYA...
aku mndapat tdr yg secukupnya selama 8 jam..haha..
terlbh ckp sdh..hahah
tp..setelah mata ku segar kmbli..baru ku sedar..huhu..sory la kak nun..aku tlbh tdr ba..nda tbgn..kak nun wat kek pisang d temani kak IDA..
mlm tu aku jnji g bgn kak nun n wat kek pisang sama2..tp seprti yg aku ckp td..aku x tbgn..

next..
bgn2 ja dr tdr..iron baju..siap2..p rumah huda..
SEBABNYA..
ada solat hajat..tapi bukan under DMSi..under KUIM..solat hajat ni bertujuan tuk xm yg akan tiba x lama lg..sama2 la bdoa smoga d prmudahkan..
ALHAMDULILLAH..solat hajat ni mndapat krjasama dr suma pihak..wlupun kmi lmbt ckit..ckit ja ba..nda jg smpi x dtg..d samping itu jg..dapat la mgeratkan silaturrahim..solat hajat ni telah d hadiri oleh plajar pengajian n pelajar medik..agenda yg d wat..baca yasin..solat berjemaah maghrib,isya n solat hajat..pas tu..ada jg la kata2 motivasi dari KAK IDA...selesai tu suma..acara yg sememang nya NDA PERNAH NDA ADA..nda lain nda bukan acara makan..

~~MENU~~
MEE KARI
AGAR-AGAR
KEK PISANG
LIMAU MANDARIN@SAFANDI
AIR SIRAP LIMAU
PIZZA

Next..
hbs ja suma tu..kmi pun berangkat ke..FATHALLAH GOMLAH MARKET..
ni tmpat kmi shopping barang rumah..
sebelum kmi masuk tu KDAI BAPAK kmi tu..kmi gambar2 dulu...
SEBABNYA..
hari ni keajaiban berlaku..waauuu..ADA KABUS..hehe..first time la kmi nmpk kabus d cni..sjukk..mulut kmi pun ada asap..hahah..
msaing2 mekong mengeluarkan asap d mulut..besa la tu..sakai..hahaha..
habis gmbr2.. kmi p masuk la 'BERSHOPPING"..
mo gmbr2 dalam tu..tp..drg ckp x blh bgmbr..x la dapat bgmbr..NO PHOTO..

TAMAT
suma crita tu jadi hari jumaat..memandangkan aku x tau mo tulis tjuk apa..aku tulis la..
HARI JUMAAT

~~SEKIAN~~

5 gadis serumah..toing..

bnyk kan barang kmi..hehe~~

ni ~housemate ku~

~~ahli bait ku~~

kabus..d belakang..nampak?..hahha
bukan kmu tgk aku..tgk kabus d blakang tu..

no photo..jd ni ja la yg aku dpt gmbr..huhu


Tiada ulasan:

Catat Ulasan