Rabu, 24 Jun 2009

ﺍﻠﺤﻤﺩ ﻠﻟﻪ

Syukur Alhamdulillah..akhirnya dapat juga la kmi iqamah tadi..biarpun kena bayar 200 geni..yang penting dapat..tapi yang x best nya tu..bayar mahal2 kalau dpat tempoh sthun nda apa..ni kena bagi tempoh 8 hari ja..tapi x pa la..tetap besyukur juga la bab dapat da..kalau nda..mcm mn la aku mo blik ni..blh tu mmg la blh x iqamah..tapi tgung risiko la d airport sama ada lepas tau pun x..daripada aku tgung risiko bek la aku wat ja biarpun kena bayar mahal2..tapi pa pun..ALHAMDULILLAH..mm..

aku nda sabar da ni mo balik MALAYSIA..yuhuuu..tu yang berabis tu urus iqamah tu..flight aku dari cni 30 JUN 2009..tapi blum samapi kk lagi tu..huhu..aku stay KL lg sampai 4 JULAI 2009..ikutkan hati nda mo balik lmbt..tapi nda pa la..x juga lama btul kan stay tu..4 hari ja..rindu gila sdh ni aku ma drg d rumah tu..terutamanya mmg la BAPA N MAMA aku yg paling aku rindu..rindu gila2 ni..huhu..pak!!..mak!!...rindu ngan kmu..huhuhu..sudah la dulu..sdih plak..huhu..ooo ya plak..ni gmbr aku tem aku d hari "kepenatan"..hihi..assalamualaikum..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan